čtvrtek 3. září 2015

Okolo Tatier 2013 aneb jak jsem na kole objela Tatry

























Nechala jsem se ukecat, po dobrém vínku a slivovici.
Já holka z Polabí do hor, rovnou do nejnižších velehor....
Nevěděla jsem do čeho jdu, první den nějakých 95km, den volna a zpět 145 km.
Kopce to byly krušné, ale daly jsme to.
Často na to vzpomínám. V Polsku zastávka v krásném Zakopaném, náročné výšlapy a finální sjezd do Ždiaru. Nádherné ubytování. Den volna jsme využili k návštěvě Bielanské jaskyně, Haberovo Boli jsme raz milovaní v "hudebním" dómu budu mít v hlavě zaryto ještě hodně dlouho.
Cestou zpět nekonečný krpál ke Štrbskému plesu, krása, konečně kešky trochu v klidu a pak z kopce až k Liptovské maře a zpět do Dolného Kubína, trochu jsme si trasu upravily, nikde žádné zdržování, neustále v sedle.... Trénovala jsem, ale jak v rovinatém Polabí natrénovat na Tatry těžko....
Ráda bych vyrazila znovu, ale bohužel se mi tam neustále pletou nějaké svatební povinnosti, tak třeba příští rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat