sobota 15. srpna 2015

Bylinkový ráj Sonnentor

Sluneční brána.
Krásné místo  se skvělou atmosférou a vůní v Čejkovicích u Hodonína.
Jižní Morava je sama o sobě kouzelným místem s neuvěřitelně pozitivní energií.
Stačí mi sobotní výprava do sklípku a z pocitu, že jsem tam, kde je mi opravdu dobře, si dobiju baterky na neuvěřitelně dlouhou dobu....
Od té doby, co jsem objevila bylinkový ráj Sonnentor, už z Moravy známým nevozím litry vína, ale bylinkové čaje a luxusní koření.
Přibližně hodinová prohlídka výrobními prostory i provoněnými sklady je opravdovým zážitkem.  
Seznámíte se s filozofií této rakouské firmy, nechybí ochutnávka čaje
 a seznámíte se s postupy při výrobě bylinkových čajů či kávy.
Dále v tomto kouzelném areálu můžete navštívit nově otevřený čajový salon s kavárou Čas na čaj, mají zde skvělé moučníky či zákusky;
rozhlednu na střeše budovy, kde se pokocháte pohledem na všudypřítomné vinohrady;
a spoustu dalších koutků a zákoutí tohoto sice moderního, ale jinak velmi přátelského areálu.
Nechybí samozřejmě prodejna, kde nakoupíte za slušné ceny čaje, kávu, koření
i nějaké mlsky v bio kvalitě. 
I "teď už" manžel byl z exkurze nadšený a to jsem čekala, že ho bylinky a čaje přetrpí jen kvůli mě.
Sonnentor je prostě místo, kam se ráda vracím a nakupuju  a vychutnávám plnými doušky nepřeberné bylinkové kombinace v luxusních čajích.




Fotky z naší nové hračky GoPro Hero4, ještě se učíme, tak kvalita fotek tomu odpovídá.....

Žádné komentáře:

Okomentovat